logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

02-05-2013

My Life In Pictures #1

Er is weer een maand voorbij en we maken plaats voor mei! Dus is het tijd voor een overzichtje. In 1 week had ik helemaal niet zo veel foto's om te laten zien in een blogpost en besloot de gehele maand af te maken. Welke momenten waren deze keer bijzonder? Kijk mee in mijn leven door middel van foto's!





Mariska en ik besloten op vrijdag een blauwige/groene broek aan te trekken omdat we wisten dat we beiden zo'n kleur hadden. Dat moesten we in de pauze ook even vastleggen! Louise was deze keer de fotograaf. 

Hier wordt ik zo ontzettend vrolijk van.. Krijgen jullie hier ook niet spontane lentekriebels van? 

Shoppingtime! Ik wilde wat producten uit het nieuwe assortiment proberen en ben er heel enthousiast over! Over de Dip & Clean en de  Chalky Eyeshader heb ik al uitgebreid geschreven. Of ik de brush cleanser ga behandelen weet ik nog niet, tenzij jullie het graag willen natuurlijk. 


Hee hallo daar zon, je bent er nog! Vandaag was het echt superlekker weer en was het weer voor het eerst dat ik zonder jas naar huis fietste! Bij thuiskomst werd ik verwelkomt met een ijsje met daarboven op een chocoladedip. Jumjum!

Je moet toch nog een beetje creatief zijn als je een plek nodig hebt waar je camera goed op kan staan. De oplossing; gewoon allerlei doosjes en kaarsen op elkaar stapelen voor een DIY statief. :)


Yes! ik heb hem! Ik wilde het boek echt heel graag sinds dat Cynthia hem uitbracht en nu ik toevallig in de boekhandel stond moest ik hem wel meenemen. Het is echt een heel leuk boek met de achtergrond van haar blog en ontzettend veel handige beautytips.

Op donderdag hadden Jessie en ik allebei al vakantie gekregen en gingen logeren. Voordat ik naar Jessie ging ben ik de stad ingegaan en kwam deze armbandjes tegen. Ik heb er 1 aan Jessie gegeven zodat we nu beiden met 'Bieber Fever' armbandjes lopen. Haha, geweldig! 

Life's good! Even heerlijk genieten van het zonnetje in Jessie's tuin.

Fotoshoot in de tuin omdat het zo ontzettend lekker weer was. Op een begeven moment hebben we onze langen broeken maar ingeruild voor shorts omdat het toch wel echt te heet werd. 

Dit maskertje is zo apart! Het is een self heating masker, dus een masker die van zichzelf warm wordt. We wisten niet wat we ervan moesten verwachten, maar woooooh.. Hij wordt echt heet! Het doet niet pijn, het is echt lekker warm, maar het voelt zo gek! Van de geur werd ik wel een beetje misselijk, te chocolade met sinaasappel is niet zo'n hele goede combi. 


Ik heb nog nooit zo'n mooie, lichte roze dekkende kleur gezien. Dit is 'Pink Friday' van OPI. Jessie heeft 4 lakjes van OPI en ik ben er stiekem heel erg jaloers op. De foto is wat wazig omdat de foto vroeg in de 
ochtend gemaakt is.

Mijn allereerste video editen! Ik heb deze opgenomen met Jessie en we vonden het beiden heel leuk om te doen. De video is inmiddels al online gekomen, klik hier als je de video nog niet gezien hebt. Na wat vaker kijken vond ik het geluid heel vervelend en ben ook meteen gaan kijken of ik dat kon veranderen. De volgende keer als ik ga filmen moet het nu in ieder geval beter zijn! :)

Een paar dagen later postte Justin Bieber deze foto op zijn Instagram met de tekst "you've been making music too long babe , come cuddle - her". Zou dat betekenen dat Justin en Selena weer bij elkaar zijn? O My Bieber.. Haha!

Toen ik 's ochtends mijn poeder wilde pakken viel opeens de pan er uit! Dat wordt even lijmen dus. 

Lekker met Joy wandelen en ondertussen foto's maken voor mijn OOTD artikel. Lief!

Ik hou van vakantie! Ik heb nu alle tijd om lekker vooruit te werken en staat er ook heel vaak een post online. Soms zelfs 2 op een dag! Ik had er 3 gepland en inmiddels staan (bijna) al deze artikelen al online als jullie dít artikel lezen. 

In de zon leek mijn oranje nagellak van Bourjois wel rood! Ik vond het echt heel leuk, want in ander licht kleurt de lak steeds weer anders. Dan oranje, dan rood, dan mat, dan glossy. 

Score score! Tijdens Koninginnedag stond er een stand van Vero Moda met een heleboel kleding die ze onder de 10 euro verkochten. Misschien gingen die kleren eruit? In ieder geval, ik heb 3 broeken kunnen scoren voor 15 euro! Elke broek was nu 5 euro per stuk. Je kon ze alleen niet passen en ook niet meer terugbrengen, dus ik heb ze een beetje op de gok gekocht. Maar ze passen gelukkig! De pastel-minty oranje kleur is mijn favoriet samen met de mint-neon groene broek. 

En dit was alweer de My Life In Pictures! Ik vond het best lastig om foto's aan het eind van de maand uit te kiezen en te gebruiken in een post aangezien het best wel persoonlijk is. Ik wil dit wel om de maand gaan doen, niet per week omdat ik dan niet genoeg foto's heb om een artikel te vullen :).

Hoe zag jullie maand eruit?

Love, 
Sharon.

1 opmerking:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!