logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

24-05-2013

Columniste Natiza - The Beauty Blondie

Hoi allemaal! Zoals jullie al aan de titel kunnen zien komt er een nieuwe columniste, of te wel gastblogster voor Lovely Photography! Haar naam is Natiza, blogster op thebeautyblondie.blogspot.nl en gaat voor ons nu elke vrijdag een artikel plaatsen op mijn blog. In dit artikel stelt Natiza zich voor wie ze is, waar ze van houdt en wat ze doet. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!




Ik heet Natiza en ik ben 14 jaar even oud als Sharon. En ik hou ontzettend veel van schrijven en make-up en fotografie. En ik zit op het speciaal onderwijs. Veel mensen denken echt van hu? Jep ik kan er van alles over vertellen! Ik heb namelijk veel moeite met de taal. En ze zeggen dat ik spraak taal problemen heb. Veel mensen merken het nog niet eens. Marja naast het bloggen en school doe ik ook gitaar spelen. Dit doe ik al ongeveer 2 jaar. En ik vind het nog steeds onwijs leuk! Ik zal nu van af nu elke vrijdag een artikel voor Sharon maken. Leuk toch ? Ook een keer een ander schrijf stijl? 

Dus even alles in het kort: Ik heet Natiza en ik ben 14 jaar. Ik hou onwijs veel van make-up, fotografie, eigenlijk alles wat met bloggen te maken heeft! Ik zal vanaf nu elke vrijdag een artikel plaatsen op Lovely Photography en hoop dat jullie de artikelen leuk zullen vinden!

Love
Natiza

2 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!