logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

28-04-2013

Q&A | Vraag me alles!

Zoals belooft ging ik jullie gestelde vragen beantwoorden in een artikel omdat ik mijn 3500 bezoekers had gehaald. Ik vind het een behoorlijk groot getal omdat ik toen pas net een maandje bezig was! Ik vind het ook echt superleuk dat er mensen zijn die op mijn posts reageren en een reactie achterlaten en mijn blog dagelijks bezoeken. Ook wil ik jullie bedanken voor de inzendingen die er zijn geweest voor de vragen. Het zijn er natuurlijk niet heel veel, maar wel genoeg om een artikel te vullen. Tijd voor mijn eerste Q&A!





Hoe kwam je op het idee om een blog te beginnen?
Ik keek veel beauty filmpjes op YouTube, begon steeds meer met make-up te doen en kwam door middel van YouTube dus ook op verschillende beautyblogs. Ik wilde dat ook! Ik wilde mijn interesses delen met anderen die ook van hetzelfde houden! Na lang twijfelen maakte ik hem toch maar aan en heb er absoluut geen moment spijt van gehad. Ik heb juist spijt gehad dat ik niet eerder was begonnen! Ik wist niet zo goed of ik schrijven nou echt leuk zou vinden, maar dat is zich gaan "ontwikkelen" en begin ik steeds leuker te vinden. 

Hoe kwam je op je naam van je blog? 
Met Esmee had ik heel lang geleden een soort plaatjes/zinnetjes Hyve (die hype was toen, toen had iedereen zoiets) die 'Lovely Photography' heette. We zaten toen geloof ik in groep 8 op de basisschool, waar we regelmatig foto's en zinnetjes plaatsten die ons aanspraken. We vonden het wel daarom ook wel toepasselijk voor de blog! We gingen op onze blog namelijk foto's en artikels plaatsen over dingen die we leuk vonden!

Waar haal je inspiratie vandaan voor je foto's en artikels? 
Ik haal vooral inspiratie bij andere blogs, plaatjes op tumblr, weheartit etc. Maar meestal komt het eigenlijk gewoon vanzelf. Zodra dingen in me op komen schrijf ik alles op in een boekje of schriftje zodat ik daar later misschien iets mee kan doen. Mijn vriendinnen geven me trouwens ook inspiratie! Als zij een product gereviewd willen zien of het leuk vinden als ik over een bepaald onderwerp schrijf zeggen ze dat ook gewoon. 

Omdat je de blog nu niet meer samen doet met je vriendin wil je dan de naam van je blog niet veranderen?
Mijn vriendin had geen tijd meer om verder te gaan met onze blog. Ik wilde wel heel graag verder omdat ik het juist nu heel leuk begon te vinden! Mijn blognaam vind ik voor nu prima, want als ik het ga veranderen verlies ik bezoekers aangezien mensen nu mijn blognaam kennen. Ooit zal ik de blognaam wel veranderen, maar dat doe ik denk ik pas wanneer ik wat meer kijkers heb. Dan kan ik altijd nog een nieuwe blog aanmaken met misschien een eigen domein, of misschien komt er ooit wel iemand bij... Wie weet!

Mij lijken YouTube filmpjes ook heel leuk! Ben je daar al mee bezig? 
Ik vind YouTube filmpjes ook ontzettend leuk, maar heb me niet beseft hoeveel tijd daar in gaat zitten. Bloggen kost me al veel tijd, maar het bewerken van een filmpjes is ook behoorlijk wat. Dat heb ik echt onderschat. Wat ik wel wil gaan doen is af en toe een filmpje maken. Niet een vaste YouTuber die elke week een filmpje upload,  maar gewoon af en toe wanneer ik zin heb! 

Wat is je favoriete make-up merk?
Ik heb niet echt een favoriet merk eigenlijk, maar ik het meeste heb ik van Catrice en Essence. Ze zijn lekker betaalbaar en sommige producten zijn soms een verassing hoe goed ze kunnen zijn! 

Hoelang ben je al met make-up bezig?
Dat is nog niet eens zo heel lang geleden! Ik denk eind vorig jaar/begin dit jaar. Ik kan me herinneren dat ik met nieuwjaar als goede voornemen had gezegd dat ik meer met make-up wilde doen omdat het me steeds meer aansprak. Vanaf toen ben ik ook meer gaan verzamelen en me erin gaan verdiepen. Je kunt wel zeggen dat mijn goede voornemen voor dit jaar dus is volbracht, haha!

Weet je al wat je later wil worden?
Ik weet heel zeker dat ik na mijn middelbare een opleiding als kapster wil gaan volgen en een visagie opleiding met evt. grime. Ik kan echt niet wachten!

Wanneer werk je het liefst aan je blog?
Als ik weet dat ik genoeg tijd heb. Als ik weinig tijd heb begin ik niet aan een post, misschien alleen een inleiding, maar niet met foto's. Ik raffel het dan een beetje af en ik wil het wel goed blijven doen. Ik werk ook het liefst alleen op mijn kamer of op een rustige plek waar niemand me stoort en ik gewoon kan doen en schrijven waar ik zelf zin in heb.

Van wie ben je fan?
Ik ben echt een grote fan van Justin Bieber geworden sinds zijn album Believe. Ik kan niet stoppen met luisteren naar zijn liedjes. En hij is ook zo knap...

Wat is je grootste droom? 
Justin Bieber ontmoeten en dat mijn blog groeit. Dat laatste hoop ik natuurlijk zo snel mogelijk, maar er kunnen ook jaren in gaan zitten, dat heb ik wel gelezen bij de nu hele succesvolle bloggers. Maar zolang ik het nog leuk vind en bij kan houden maakt het me niet uit. Justin ontmoeten is misschien wat onwerkelijk, maar als ik de kans krijg zou ik zo gelukkig zijn! Dat zou iedereen zijn wanneer hij/zij zijn idool mag ontmoeten, toch?!

Dit waren de vragen! Ik vond het heel erg leuk om jullie vragen te lezen en te beantwoorden. Heb je nog vragen die niet zijn beantwoord? Je kan me altijd mailen of een reactie achterlaten.

Love,
Sharon.

1 opmerking:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!