logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

30-04-2013

OOTD | Spring's in the air!

OOTD vind ik 1 van de leukste dingen die bloggers plaatsten. Vaak inspireert het me om andere dingen te dragen en vind ik het enorm leuk om te zien hoe anderen zich kleden en wat voor stijl ze hebben. Ook ik wilde het doen en was al eerder bezig geweest, maar mijn camera werkte niet mee of het was er niet goed weer voor. Vandaag zat het weer én mijn camera mee en ging in het zonnetje naar buiten om wat fashion foto's te schieten. Ik vroeg mijn broertje als fotograaf en ik ben heel tevreden met het resultaat. Kijk mee!



Eigenlijk was het gister dat ik deze foto's maakte en dus de outfit droeg. De blazer die ik hier draag is echt mijn favoriete blazer ooit. Ik ben sowieso al een groot fan van vestjes en blazers omdat ik het bijna het hele jaar door draag in combinatie met t-shirts of tops, maar deze zalm/roze kleur is echt gorgeous. Ik vind het model niet alleen mooi, maar ook de kleur zelf past het beste bij mij. Ik heb meer een koele ondertoon, daar ben ik ook achter gekomen nadat ik wat meerdere kledingstukken aantrok.

Mijn blazer heb ik gecombineerd met een bloementop die per toeval weer in mijn kast tegen kwam. Ik vond het accent tussen de roze bloemetjes en de zalm kleurige blazer wel grappig! Deze top heb ik al sinds de 1e maar heb hem vrijwel nooit aangehad. Hij voelde dus een beetje als nieuw ;). Mijn spijkerbroek is een high-waisted jeans en loopt echt heerlijk.



Smile!



Top: H&M
Blazer: Jola Mode
Broek: Only
Schoenen: Esprit

Wat is jullie outfit voor vandaag? 

Love,
Sharon.

2 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Die blazer is zo geweldig haha. Op dit moment zit ik eigenlijk in het oranje, lang leve de koning! Haha.

    BeantwoordenVerwijderen