logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

11-04-2013

Get Inspired: Selena Gomez

Als er iemand is die mij inspireert is het Selena Gomez wel. Ik vind haar echt een prachtige vrouw! Haar make-up, haar, kleding en haar muziek.. Om jaloers op te worden! Ik verzamelde wat inspirerende foto's bij elkaar en wilde dit echt heel graag delen, want zelfs zonder make-up ziet ze er nog altijd flawless uit!




Ik vind Selena echt helemaal te gek. Haar stijl, haar make-up, haar outfits.. En ook echt alles kan ze hebben. Of het nou een donkere smokey eye is met felrode of nude lippen of stijl/krullend haar. Het staat er allemaal prachtig en zo natuurlijk! 


Haar haar is hier echt supermooi opgestoken. Haar make-up staat heel natuurlijk bij haar, ook al worden er donkere kleuren gebruikt. De wing zie ik vaker op haar foto's terug, die is altijd heel strak. De look is afgemaakt met nude lippen. En haar wimpers zijn zo mooi! Bij deze foto zullen het vast nepwimpers zijn, maar Selena heeft van haarzelf hele mooie gekrulde, lange wimpers. I want!


Hier zie je haar makeup wat beter. Weer is er een wing gemaakt en op haar lippen is een heel lief roze gloss aangebracht. In haar crease een donkere kleur bruin, die heel mooi overloopt met de kleur op haar oogleden. Als je goed kijkt heeft ze in de buitenste ooghoek nog een donkerdere kleur bruin voor wat meer diepte. En die krullen, gorgeous! <3


Hier heb ik ook een foto waar ze rode lippen draagt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik meer fan ben van de nude lippen bij Selena, maar zeg eerlijk; dit staat haar ook heel goed! Haar jukbeenderen zijn hier ook wat harder aangezet. 


En zelfs met weinig make-up kan ze er nog geweldig uitzien. Hoe doet ze dat toch? 


Wings en nog meer wings. Ik begin ze steeds leuker te vinden. Dit keer hebben ze de wing met oogpotlood gemaakt en deze vervaagd voor een meer natuurlijke oogopslag. Op haar gehele ooglid een goude shimmery oogschaduw die goed matcht met haar jurk! Haar wangen zijn heel lichtjes geshaped met een lichte bronzer. Daar hou ik zo van, niet too much, maar wel zichtbaar!


Ik kan niet stoppen met zeggen hoe mooi ik haar looks vind. Ik ben zo benieuwd wie haar makeup artist is! Op haar lippen draagt ze een lichte fuchsia kleur en haar wimpers zijn weer prachtig gekruld.

Wie inspireert jullie? 

Love, 
Sharon. 

0 reacties:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!