logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

14-03-2013

February Favorites!

Het is tijd voor een februari favorieten, ook al zitten we bijna op de helft van maart (gheghe). In deze post ga ik jullie mijn favorieten laten zien die ik met heel veel plezier heb gebruikt, heel enthousiast over ben of producten die ik heel fijn vind. Enjoy!



Mijn Maybelline One By One Satin Black mascara is mijn favoriet geworden deze maand! Deze mascara heb ik ook gereviewed in de mascara battle. Helaas is deze mascara niet geschikt als het regent of iets waar water bij komt kijken. Elke dag gebruiken gaat dus niet, want mijn mascara loopt dus ook uit als ik ga fietsen, omdat mijn ogen dan tranen door de wind en de kou, haha!

Mijn Cranberry Joy bodybutter van de Body Shop, ik ben gaan houden van deze butter! Toen ik hem voor het eerst probeerde vond ik de boterstructuur ontzettend vervelend, maar sinds dat ik hem nu een tijdje gebruik vind ik het juist fijner dan bodylotion! Sommigen vergelijken de geur als bier, ik kan het wel ergens begrijpen. Maar bier vind ik echt niet lekker ruiken, maar deze butter wel! Dit is een mini-variant uit de Limited Edition kerstlijn.


De applelicious ken je vast wel. Het is een glossy lipbalm van NYC, die een heel subtiel kleurtje achterlaat en je lippen heerlijk zacht maakt. En ook superleuk is dat de lipbalm ook naar appel ruikt en dat er bovenop een appeltje staat! Ik kon hier helaas geen goede foto van maken, omdat ik de lipbalm natuurlijk al had gebruikt. Hij is te koop in 4 verschillende kleuren, ik heb 353 Pink Lady.

Concealertime! Je kan al zien dat ik deze vaak heb gebruikt ;). Deze gebruik ik echt elke dag voor onder mijn ogen en op rode plekjes. Puistjes wegwerken gaat niet zo goed met deze Essence Stay All Day Concealer, omdat hij niet superdekkend is. Wel blijft hij wel heel goed zitten en is heel compact om mee te nemen in je tas! 

De lash & brow gel mascara van Essence is een transparante mascara die je niet alleen voor je wenkbrauwen kunt gebruiken, maar ook voor je wimpers. Ik gebruik deze ook elke dag en mijn wenkbrauwen blijven goed op hun plek! Ook is deze superbudget, dus deze koop ik zeker opnieuw als 'ie op is.


Dit is echt de beste BBcream ooit! Dekt echt supergoed, heel natuurlijk en gebruik ik ook elke dag (als het kan). Iedere keer als ik deze bbcream draag krijg ik complimenten dat mijn foundation er zo natuurlijk uitziet en mooi is aangebracht, terwijl het gewoon uit een tubetje komt en ik het gewoon met mijn handen aanbreng! Het enige minpuntje is dat de bb-cream niet dekt op droge plekjes op de huid, waar ik nu alwéér last van heb. Dus ik moet weer aan de gang met smeren, en een tijdje weer geen foundation dragen. :(


Mijn Bourjois Healty Balance poeder, aaaah wat hou ik van deze poeder! Ik wilde hem al heel lang maar vond het voor een poeder vrij prijzig, maar toch heb ik hem maar gekocht. En spijt heb ik er zeker niet van! Eerst gebruikte ik de poeder van Catrice (Skin Finish Compact Powder) maar ik kreeg op een begeven moment het idee dat de poeder afgeeft (omdat de hals van mijn jas helemaal onder zat van de poeder), dus echt blijft liggen op de huid. Ik vond ook niet echt dat de poeder een mooi effect gaf. Dus, ik vond het nodig tijd voor een nieuwe. Ik vind allereerst Bourjois een superfijn merk, er leuk uitzien en fijne producten hebben. De poeder ruikt niet heel sterk, maar het heeft wel een hele subtiele fruitgeur (omdat de Healty Mix lijn iets met fruit heeft). Dat kun je ook wel afzien aan de verpakking. Hij is heel compact, mijn poederkwast past er echt précies in en aan de binnenkant zit een spiegeltje. Superhandig, want dan hoef je ook geen losse spiegeltjes mee te nemen als je je ergens snel moet opmaken bijvoorbeeld. Ik koos voor 53 Beige Clair, de 2e kleur. In totaal verkoopt Bourjois 4 kleuren van de poeder. De poeder geeft een heel mooi effect en laat mijn foundation echt veel langer zitten. En de poeder geeft gelukkig niet af. Je kunt wel merken dat dit echt mijn nummer 1 favoriet is, samen met de bbcream van Rimmel.


Sinds dat ik deze reinigingsmelk gebruik is mijn gezicht er echt beter op geworden. Toen ik zo'n droge huid had met rode plekjes en schilvertjes, gebruikte ik deze om mijn make-up er toch af te halen of om even op te frissen. Haalt prima je make-up eraf (al moet ik zeggen dat als je met tonic nabehandeld er nog wel wat vuil van afkomt) maar hey, een reinigingsmelk gebruiken is stap 1 van het reinigen van je huid. Mijn huid is minder droog geworden en hij prikt helemaal niet. Hij is lekker mild voor op je huid en verzorgt het. Ik reinig het met een wattenschijfje, maar je kan hem ook als een soort fasewash gebruiken als het ware. Maar dat reinigt dan wel iets minder effectief dan met een wattenschijfje.

Dit zijn mijn favorieten in de maand februari! Dit is niet alles, maar ik moest een selectie maken van wat ik eigenlijk aanzienlijk goed vond werken en waar ik heel enthousiast over ben. Ben je benieuwd naar mijn favorieten van maart en die van Esmee? Nog even een maandje wachten. (Nouja, bijna een maand). En ben je ook benieuwd naar mijn dislikes van de maand februari? Laat dan een reactie achter!

Wat is jou favoriet van februari? 
Love,
Sharon.

1 opmerking:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Leuke favorieten. De poeder lijkt me heel fijn, en ik denk dat k hem ook maar een keer moet proberen! Leuk blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen