logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

02-10-2013

Dagje Noordwijk aan zee + vliegtuigen spotten @ Schiphol




































Een dagje strand hadden we mooi gepland op een dag waarop het stralend weer was! Afgelopen weekend zijn we daarom ook naar Noordwijk gereden met onze hond Joy, zodat ze daar even lekker kon zwemmen en wij konden uitwaaien op het strand. Ik zou echt graag in Noordwijk willen wonen trouwens, de huizen langs de kust zijn daar zo ontzettend mooi en niet normaal groot! Je woont daar echt prachtig, overal moderne villa's met uitzicht op de zee.

We hebben nog wat gedronken bij één van de strandtentjes en zijn daarna via Schiphol teruggereden. Indrukwekkend om te zien hoe snel achter elkaar vliegtuigen landen én opstijgen. We wilden zo dichtbij mogelijk proberen te komen, maar er zijn meerdere banen en bij de meeste kon je niet erg dichtbij komen. Bij het rijden naar de opstijgbanen toe zie je ze wel heel erg goed, maar dan reden ze alleen langs en zag je verder niet erg veel. Totdat we bij de McDonald's een ijsje wilde halen en zagen dat vliegtuigen er gewoon voor opstegen. Heel gaaf, alleen waren de meeste nét uit het zicht - dus achter de bosjes en kan je nog niet veel zien. Ik kreeg in ieder geval heel veel zin om ook in een vliegtuig te stappen en naar een warm land te vliegen.
Gaan jullie wel eens naar het strand?



15 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Mooie foto's. Het is altijd leuk om een dagje aan zee te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Altijd als ik naar het strand ga, gaat mijn hond meestal ook gezellig mee! En die vind het helemaal geweldig, haha :). Ik zou eigenlijk ook wel heel graag bij de zee willen wonen, het is daar altijd prachtig! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt trouwens een leuke blog! Je schrijft ook leuk! Ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat een ontzettend leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw echt mooie foto's!
    even een vraagje: Welke camera gebruik je??

    Liefss ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik een Canon EOS 1100D met een 18-55 mm lens! :)

      Verwijderen
  6. Leuke foto's. De zee is altijd zo leuk en mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeerlijke foto's! Ik voel mijzelf al helemaaal wegwaaien op het strand met zo'n kietelende zandstorm tegen mijn voeten... Vreselijk, maar tegelijkertijd zó heerlijk! Ik stap net uit mijn literaire uurtjes, dus excuses voor het iet wat zwevende bericht, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk is Noordwijk he :-)...Eten bij De Zeemeeuw is een aanrader.
    New blogpost: New

    BeantwoordenVerwijderen