logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

28-09-2013

What's in my schoolbag


Zoals de meesten van jullie wel weten zit ik op 4 HAVO en omdat ik 5 dagen in de week een tas meezeul met daarin allerlei frutseltjes en dingetjes vond ik het wel leuk om mijn tas eens uit te pakken, op de foto te zetten en jullie te laten zien wat er allemaal inzit! Dat valt reuze mee hoor, want een grote beautycase neem ik nooit mee naar school. Mijn rode tas gebruik ik nu al voor het 2e jaar nu en is nog steeds goed, hij is nog niet kapot gegaan en zo'n model tas is voor mij het makkelijkst - in de jaren daarvoor heb ik een rugtas en een schoudertas gehad, maar dat was ontzettend onhandig. Volgens mij komt deze van de Makro vandaan, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker meer. In mijn tas kun je mijn agenda en boeken standaard (of course) vinden, al had ik op maandag vakken waarvoor je niet zoveel boeken mee hoeft te nemen, dus is mijn tas ook stukken minder zwaar. Ook heb ik dit jaar met mezelf afgesproken dat ik altijd een flesje water in mijn tas heb zitten voordat ik naar school toe ga. Voorheen dronk ik uit pakjes, maar punt 1 is het ongezonder en is het vaak onhandig, zo'n flesje kan je altijd bijvullen! Een etui en een deo zitten ook standaard in mijn tas, evenals een usb stick (die ik trouwens nooit gebruik, maar i'm prepared). Een sleutelbos met mijn kluissleutel en een superleuke hanger met een Eiffeltoren, die ik van mama gehad heb. Ook een lippenbalsem + een potje vaseline, een tasje met spulletjes voor mijn lenzen (denk aan lenzenvloeistof en een lenzendoosje), een portemonnee en mijn mobiel heb ik 5 dagen in de week bij me. En als laatst, een notitieboekje! Deze leukerd komt van de HEMA vandaan en hier hou ik de planning van mijn blog bij, zet ik er ideetjes in, maar ook to do lijstjes voor mezelf of korte notities die niet met school te maken hebben.

Wat nemen jullie mee in jullie (school)tas? 

10 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Leuk om te zien! Die deo heb ik ook altijd en die is zóóó lekker! Je tas is echt leuk ^^
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke etui, haha, ik heb 'm ook! Ik heb ook zo'n soort tas, maar dan een bruine! LEuk om te zien! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat boekje van de Hema is echt leuk! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien!

    Give away op mijn blog; Maak kans op een tas naar keuze van My New Bag!
    www.diolifestyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel leuk om te zien! Je tas vind ik echt superleuk. Wat veel boeken sleep je mee, zeg haha! Ik heb ook altijd deo, make-up tasje en lippenbalsems bij me, kan niet zonder! Je agenda vind ik heel erg tof!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk artikel! Ik had ook zo'n tas maar dan in het bruin. Maar om dat ik iedere dag mijn laptop meeneem waren heel mijn handvaten uitgescheurd. Hoop dat dat niet bij jou gebeurd!

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te zien zeg! Dat sleutelhangertje is echt wat voor jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk artikel heb je! En ook een super mooie lay-out wauw. NF on bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen