logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

14-08-2013

MAYBELLINE 24H COLOR TATTOO

Misschien loop ik als beautylover een tikkeltje achter, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. In Frankrijk spotte ik ik deze in een doosje (wow, dat hebben ze in Nederland niet!) in een veel groter Maybelline schrap en zat deze Color Tattoo me behoorlijk aan te gapen. En dan mag jij 3 keer raden wat er daarna alsnog afgerekend werd.. Juist ja, een Maybelline Color Tattoo in nummertje 56!




De Color Tattoo's bestan al aardig een tijdje bij Maybelline maar had er nog nooit eentje geprobeerd. Ik vond in Nederland hier nooit echt een kleur die me aansprak of die niet al te donker/opvallend was. Ik had Pink Gold in "mijn" drogisterij niet gezien (wel in de Ici Paris in A'dam), of hij was gewoon op. Inmiddels las ik bij Vera dat deze kleur gewoon in het Nederlandse assortiment is toegevoegd.


De Color Tattoo's hingen in Frankrijk allemaal verpakt in een doosje (hoe handig is dat, niemand die met z'n vingers erin gaat zitten!), waar ze in Nederland gewoon zo los worden verkocht. However, ik vind de potjes er heel mooi uitzien! Ze doen me denken aan de paint pots van MAC, alleen is deze dop niet mat in tegenstelling tot MAC en zijn deze net wat goedkoper, maar de werking is hetzelfde. Maybelline beweert met deze gekleurde "tattoo's" dat ze extra lang blijven zitten, niet in de lijntjes trekken en licht aanvoelen.


In het begin voelde het best gek, maar door de warmte van je vingers smelt het product een beetje zodat je het gemakkelijk kan gebruiken en meteen kan aanbrengen. Aan het pigment ligt het niet, die is prachtig! Een mooie champagne roze tint met -door de naam zou je zeggen goud- zilvere glitters. Het goud zie je namelijk alleen in het zonlicht, het neigt in normaal licht al heel sterk naar zilver.

Het aanbrengen kan zowel met je vinger als met een kwast, maar met je vinger aanbrengen gaat stukken sneller en werkt geweldig! De Color Tattoo's kun je als oogschaduwbasis onder een normale oogschaduw dragen of gewoon los, ze trekken namelijk niet in de lijntjes en lopen niet uit. Als het in aanraking met water komt wordt de Color Tatoo droog en kun je het er als het ware alleen afkrabben, dus ook zonder water blijft de Color Tatoo de hele dag perfect op z'n plek zitten. 


Ik ben ontzettend fan van dit product en is echt een aanrader! Ik betaalde er in Frankrijk zo'n 9/10 euro voor (de prijs precies weet ik niet meer), in Nederland kosten deze €10,49 en zijn te koop bij heel veel drogisterijen, zoals Etos, Kruidvat, DA, Ici Paris etc.

Hebben jullie Pink Gold al gespot? 
Liefs, 
Sharon.

3 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!