logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

21-08-2013

BUDGET HAARDONUT

Haardonuts zoek ik al langer maar zijn ze of niet in een blonde versie, zijn ze te klein of te groot of zijn ze veel te duur. Bij de Claires liggen ze sowieso alleen vind ik het best zonde als ik ze zie, hoe vaak ga ik ze dan eigenlijk wel dragen? Een bezoekje bij de Action brengt een oplossing voor iedereen die op zoek is naar een goedkope haardonut.



Voor €0,80 cent heb ik deze haardonut geloof ik meegenomen, maar dat weet ik niet zeker meer. Ik heb het bonnetje namelijk niet! Ik liep langs het schrap met haardingetjes en zag ineens de haardonut liggen. Zonder twijfel ging die mee, omdat ik er al best lang een wil hebben, ik vind ze vaak alleen zo duur. Ik heb er ook een paar keer zelf een gemaakt, maar dat werkt niet met mijn haar. Verleden tijd nu dus, want er zijn 3 verschillende maten. Je hebt nog een kleinere -ik dacht in principe dat ik de kleinste had-, en een mega grote waarvan je zou zeggen dat 'ie niet eens in elk haar zou passen. Hoe groot het formaat ook is, zelfs de grootste is geloof ik nog onder de €1. Ik had de laatste medium haardonut in een blonde kleur, maar je hebt er ook nog eentje voor bruin en zwart haar.


Ik was eigenlijk ontzettend benieuwd of ze ook echt zouden werken met mijn haar, aangezien ik krullend en heel dik haar heb, plus dat mijn haar niet echt gelijk is qua lengte. Ik vond het lastig om mijn haren helemaal om de donut heen te krijgen, maar eigenlijk gaat het wel vanzelf en voel je het wanneer de donut niet helemaal bedekt is. Als je niet weet hoe je een haardonut in kan doen, dan kan je op YouTube of Google veel tutorials vinden. Easy-peasy it is! Ik vind het een superleuke manier om je haar net iets anders te doen dan een simpele knot en je kunt er van alles nog bij dragen, zoals strikjes of bloemetjes. It's up to you! Zeker een bezoekje aan de Action waard zou ik zeggen en neem hem mee mocht je er zijn. Ik zal zeker nog de andere formaten willen proberen, ik ben wel heel nieuwsgierig naar die huuuuge one!

Hebben jullie wel eens een haardonut gedragen?

6 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Bij de Primark kan je ze in alle soorten en maten kopen. Voor bijna niks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt supertof! Ik heb jammer genoeg te kort haar ervoor maar misschien als ik extensions heb dat ik er dan eens eentje ga kopen! Superleuk! En oh mijn god, dank je dank je voor die geweldige Noorse blog die je mij hebt gegeven, heb haar meteen in mijn favorieten gezet, haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik draai m'n knot altijd zelf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Een haardonut is echt handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er echt super mooi uit! Helaas is m'n haar er te kort voor, maar ik vind het prachtig uitzien :)
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi! Ik heb zelf heel erg dik haar, waardoor mijn haar in de meeste niet past.

    BeantwoordenVerwijderen