logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

23-07-2013

Etos Colour Balm

Clinique was de eerste, toen kwam HEMA, Bourjois, nu volgt Catrice ook met de gekleurde potloodjes in het najaar en heeft ook Etos ze! Je zou kunnen zeggen dat er weer een nieuwe trend komt die ongeveer vergelijkbaar is met de bbcreams, waar je ook niet meer omheen kan, zoveel zijn er van uitgebracht. Er zullen dus ook weer heel veel missers komen, maar tussen al die slechte producten ook een heleboel uitschieters! Ik nam een Etos Colour Balm mee, een lipstick in een potloodvorm waar ik onwijs benieuwd naar was. Lees je mee?



Weer zo'n dik potloodje, ik merk dat ik zulke dingen gewoon echt heel grappig vind! De verpakking doet me denken aan de orginele Clinique chubby sticks, maar dat is het product zelf ook. Niet volledig hetzelfde, maar wel de zilvere letters en de zilvere achterkant geven me wel heel sterk het vermoeden dat er is afgekeken naar het ontwerp van Clinique. Dat Etos niet heel orgineel daarin was is jammer, maar op zich is het dan wel zichtbaar dat het misschien wel een hele goede dupe kan zijn!

De balm heeft een subtiel kleurtje en is een heel andere kleur dan dat je zou verwachten als je de verpakking ziet, je verwacht een veel fellere kleur. De kleur is een beetje koraalachtig of oranje/rood, maar ik moet zeggen dat ik het wat meer vind neigen naar een peachy kleur. Aan de onderkant kun je het potloodje draaien, superhandig. De balm is lang, dus de Colour Balm kan er lang mee door!

Een sheer kleurtje, wat ik persoonlijk altijd heel erg mooi vind, omdat je zulke kleuren dan ook gewoon dagelijks kan gebruiken en kan dragen. De lipbalm verzorgt je lippen heel goed, ze drogen je lippen ook helemaal niet uit. Het maakt ze lekker zacht en soepel, alsof je gewoon een aparte hydraterende balsem op aan het smeren bent. Hij brengt fijn aan en is ook leuk om te doen, je lippen inkleuren met een potloodje!

De balm plakt niet, maar blijft alleen niet zo lang zitten. Eten of drinken overleeft 'ie niet, maar blijft zonder iets gewoon ruim een uur goed zitten. Ik ben fan, een lekkers zomers product! Zodra ik meer kleuren spot dan alleen de lichtroze kleur in mijn Etos filliaal (want ik zag alleen de oranje en de lichtroze), neem ik zeker nog een extra kleur mee die wat donkerder is, zoals de donkerroze tint. Aanraders, die Colour Balms!

Etos Colour Balm - €3,99, te koop bij Etos.
Hebben jullie de Etos Colour Balm al geprobeerd? 

Liefs,
Sharon.

Deze foto's zijn nog met mijn oude camera gemaakt.

4 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!