logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

14-06-2013

Natiza stopt met schrijven op Lovely Photography

Hee allemaal!

Ik heb dit artikel ook al op Natiza's blog geschreven en wilde het hier dus ook even zeggen; ik ga namelijk stoppen met schrijven op tbb. Ik wil me wat meer richten op mijn eigen blog, en elke week dan een artikel schrijven op Natiza's blog én school wordt soms net even te hectisch. Het paste voor mijn gevoel niet helemaal in het rijtje. Ik stop daarom niet omdat ik het niet leuk meer vind, want ik vond het namelijk ontzettend leuk om de reacties te lezen die ik op de artikelen kreeg! Ik vond het schrijven erg leuk en voelde voor mij als een soort uitdaging, maar het onderschatten was misschien het probleem. Ik heb het niet zo druk dat mijn eigen blog daar onder gaat leiden, maar omdat ik jullie ook niet teleur willen stellen met slechte artikelen of een te druk schema voor mezelf besloot ik ermee te stoppen. Natiza stopt dus uiteraard ook met schrijven op Lovely Photography.

Natiza: "Hooi meiden! Ik ga stoppen met schrijven op Lovely Photography. Omdat Sharon het nu momenteel erg druk is met alles en nog wat. Ik vond het ontzettend leuk om hier te schrijven. En ik wil Sharon ook even bedanken dat het mocht, en voor jullie aandacht voor mijn 3 artikelen. Jullie kunnen mij ook nog steeds volgen op mijn blog www.thebeautyblondie.blogspot.nl. Veel liefs Natiza!"

Wat vonden jullie van Natiza?

Loves,
Sharon.


3 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Jammer, ik vond jullie artikelen altijd heel erg leuk, maar school gaat natuurlijk voor, en je eigen blog ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, ik heb het ook zó druk. Alle leraren willen in de laatste paar weken nog heel veel toetsen geven :( haha x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja precies dit! Echt vervelend, hadden ze van mij ook wel een beetje verdeeld over het hele jaar kunnen doen..

      Verwijderen