logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

07-06-2013

Natiza ~ my iphone case collection!

Hoi meiden, vandaag mijn 2e artikel op lovely photography! Wat gaat dat snel zeg! Maar ik heb sinds kort een  Iphone! En ik ben er echt blij mee. Het is ook echt mijn baby geworden. Zo raar klikt dat toch niet?!  Maar ik wil wel dat mijn telefoon niet beschadigt. En als ik mijn telefoon laat vallen. En op een verkeerde manier is heel mijn beeld gebroken :( Maar gelukkig zijn daar hoesjes voor! (ook al helpen ze soms niet..) En vandaag wil ik aan jullie mijn hoesjes laten zien =D 

1: een winkel van een turk =D 2: Action 3: een winkel van een turk =D 3: Action ga ik nog een DIY van maken :)
Ik vind dit mint groen hoesje zo mooi! Er stond ook nog tekst op maar jammer genoeg is die al er af gesleten  :( 

Q: Wat vind jullie er van?

4 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Leuk! Ik koop mijn hoesjes ook altijd bij een Turks winkeltje, daar heb je zoveel keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die met de Eiffeltoren erop is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke hoesjes vooral die met de Eiffeltoren. Mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen