logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

09-06-2013

Happy birthday Louise! + update ♡

Even snel een artikeltje tussendoor, want ik wilde weer even gezellig kletsen! School is bijna afgelopen en de vakantie is in zicht, maar we krijgen door die laatste weken onwijs veel toetsen en werkstukken op die nog gemaakt moeten worden. Supervervelend, maar het is daardoor wel behoorlijk hectisch allemaal. Ook is vandaag mijn lieve vriendinnetje Louise jarig en heb ik genoeg andere dingen om te vertellen in dit artikel, dus reden genoeg voor een update dacht ik zo! Lees je mee?


O mijn god, ik kan het echt niet vaak genoeg zeggen denk ik. Ik vind de tijd zo snel voorbij vliegen! Aan de ene kant vind ik het heerlijk, straks lekker vakantie en een beetje rust, maar aan de andere kant ga ik m'n vriendinnetjes heel erg missen. Ik zit nu in de 3e en ga volgend jaar over naar 4 havo, en heb dit jaar mijn profielkeuze moeten inleveren. Het enige probleem is dat we niet weten of we volgend jaar bij elkaar komen door de profielkeuzes die we hebben moeten maken dit jaar. Nu heb ik wel het geluk dat we hetzelfde profiel hebben en we verschillen in het profiel zelf maar 2 vakken ofzo, dus een grote kans dat we bij elkaar komen is er misschien wel. Maar het idee dat het niet zeker is vind ik zo verschrikkelijk, we zijn namelijk ontzettend hecht geworden dit jaar! Voorlopig nog even niet aan denken dus ;-).


En nu we het toch over mijn vriendinnetjes hebben, Louise is vandaag jarig! Ze vond het onwijs leuk als ik er iets op mijn blog over ging schrijven, dus had ik belooft het ook te doen. Ze is vandaag 16 jaar geworden, dus voor ons is Louise eigenlijk een oudje, hahaha! Mariska en ik worden dit jaar nog pas 15, ik alleen een maandje eerder dan Maris. Maar bij deze Loes, gefeliciteerd moppie! ♥

Oh wat is het lekker weer geweest deze week! Als ik thuis kwam ging ik meteen buiten zonnen met muziek en las ik artikelen op blogs. In het zonnetje heb ik weer een aantal artikelen op papier geschreven, dat doe ik vaak als ik gewoon even al mijn inspiratie op dat moment wil opschrijven. Als ik dan tevreden ben typ ik het over en plan ik het in, wat de laatste tijd veel beter gaat moet ik zeggen. Dat komt denk ik deels door de meivakantie, ik had een weekje vrij waarin ik in alle tijd artikels kon schrijven. Alsof ik erin moest komen, dat schrijven en plannen :)! Maar er zijn nog steeds dagen waarop er geen artikel online is, want af en toe heb ik er gewoon echt geen zin. 

Zo, dat was alweer mijn praatje voor jullie! Ik hoop dat je een heel leuk weekend hebt gehad, want morgen moeten we weer.. Voor nu nog een paar weekjes afzien van toetsen en werkstukken, maar voor je het weet is het alweer voorbij en liggen we hopelijk in het zonnetje te genieten.  Enjoy your week! ♥

Liefs, 
Sharon.

5 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. aaah je bent een schatjee <3 dankjewel !!!! xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hoop zo dat we allebei hetzelfde rooster krijgen !! en dan nog zo'n super jaar tegemoet gaan met zijn drietjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. btw ik was mijn naam er vergeten bij te zetten maar ik ben het xxxxx Mariska

      Verwijderen