logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

12-05-2013

Video | Opgemaakt #1

Producten gaan ooit een keer op. En vooral als je net een fijn product hebt gaat het opeens wel heel hard! Vandaag heb ik voor jullie weer een video met alle producten die de afgelopen maanden zijn opgegaan. Ik had een Get Ready With Me video belooft, of tenminste, dat vonden sommigen leuk om te zien. Later in de video leg ik uit waarom en hoe er nu geen Get Ready video is. Klik op lees meer voor meer info en de producten die ik in deze video heb genoemd. Veel kijk plezier! (Bekijk in HD!)



Ik bekeek mijn eerste filmpje die ik had gemaakt met Jessie (klik hier als je de video nog niet gezien hebt) eens heel kritisch en ergerde me behoorlijk aan het ruisende geluid en de kwaliteit. Ik heb daarom mijn camera nu op HD filmen gezet zodat hopelijk de kwaliteit en het geluid beter wordt. Dit heb ik eerst niet gedaan omdat de bewerkingsprogramma's de grotere bestanden niet aan konden en dus continu vastliepen! Ik gebruik nu een ander programma die gelukkig wel werkt met HD bestanden. Het ruisende geluid kan ik niet verhelpen, dat ligt echt gewoon aan mijn camera. Voor de filmpjes vind ik het sowieso wat leuker om er wat muziek onder te zetten, dus dan zul je het ruisgeluid ook wat minder horen.

De producten die ik in de video heb genoemd:

  • Dove Go Fresh Deodorant (Cumcumber & Green Tea Scent)
  • Etos Young Skin Dagcrème
  • Etos oogreinigingspads 
  • Teddycare Facial Wipes
  • Catrice Eyeliner Pen (01 deep black)
  • Rimmel Extra Wow Lash mascara (003 Black)
  • Wella Haarmasker voor dik haar (Het waren oranje samples!)
  • Etos Verzorgende Lipbalm

Hoe vonden jullie de kwaliteit nu? 
Love,
Sharon.

8 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Yaay, superleuk filmpje. (: De slechte kwaliteit van de vorige keer merk ik niet eens echt meer. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe doe jij zo dat filmpje de grootte van YouTube zelf maken? Ik wil dat namelijk ook op mijn blog, maar het lukt me steeds niet. Kun jij me helpen misschien? Ik vind je echt een leuke blogger!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje, leuk om te horen! Hoe bedoel je precies? De grootte van het filmpje zelf of op de pagina?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allebei denk ik. Ik krijg altijd zo'n klein vierkantje, maar ik wil gewoon de normale grootte van youtube, zo'n rechthoekje zeg maar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh zo! Mijn vorige video was ook zo klein en wilde dat ook oplossen, maar ik heb er nu helemaal niks aan gedaan! Ik weet niet met welk bewerkingsprogramma je werkt? Misschien is het een optie om je video te converteren in HD.. Hopelijk is het dan opgelost. Laat trouwens even een linkje achter van je blog, dan bekijk ik hem even! :)

      Verwijderen
    2. Ik werk normaal gewoon met moviemaker, jij ook toch?

      Verwijderen
    3. Nee ik niet, ik werk met Videopad. Moviemaker vind ik echt onwijs lastig om mee te werken, met HD bestanden werkt 'ie niet. Maar de grootte van de video ligt niet aan bewerkingsprogramma's, is eerder het probleem van het bestand zelf. Misschien instellingen aanpassen op je camera? Of even googlen, dat helpt mij ook vaak!

      Verwijderen