logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

05-05-2013

Tag | And that's who I am

Vertellen over jezelf is vrij persoonlijk, maar ik kwam op een blog terecht op de 'And That's Who I Am' Tag, een tag waarin je door middel van foto's iets verteld over jezelf. Dit is een veel leukere manier om te vertellen waar ik van hou, wie ik ben en wat ik het liefste doe. Via tumblr heb ik een hele hoop foto's opgeslagen die op mij slaan. Dus ik zou zeggen, kijk met me mee!


































En wie zijn jullie? 

Love,
Sharon.

*Vanaf vandaag zullen er wat minder artikels online komen.*

1 opmerking:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. ''*Vanaf vandaag zullen er wat minder artikels online komen.*'' noooooooooooo. ):

    Maar leuk artikel! :)

    BeantwoordenVerwijderen