logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

19-05-2013

FOTD | Budget Berry

Vandaag was mijn look budget all over, op 1 product na! Ik koos voor wat fellere lippen en voor de rest liet ik alles rustig. Ik draag eigenlijk nooit echt kleur op mijn lippen dus besloot om even te experimenteren nu ik net een nieuw lipproduct had gekocht met een subtiel raspberry rozig tintje, de kleurtjes die ik persoonlijk het beste bij mij vind staan. En het was weekend, dus kijken of iets 'heftigers' me staat is dit het goede moment van de week. Kijk je mee naar mijn look van vandaag?


Allereerst wil ik even melden dat alweer mijn camera de kleur van mijn lippen niet goed oppakt. Je ziet wel dat ik iets qua kleur draag, maar in het echt is 'ie stukken feller!
Als foundation draag ik de BBcream van Catrice in de lichtste kleur, en wow, wat is die fijn! Ik probeerde hem voor het eerst en wist niet zo goed wat ik ervan moest verwachten omdat soms producten bij mij wat tegenvallen in tegenstelling tot anderen. Deze werd door heel veel positief over geschreven en is inderdaad ook echt zo. Hij dekt goed maar ziet er tegelijkertijd nog steeds heel natuurlijk uit en je krijgt er geen cakey effect van. Concealer bracht ik alleen aan onder mijn ogen en op de plekken waar ik iets meer dekking nodig had. Ik gebruikte daarvoor mijn geliefde Maybelline Fit Me concealer in nummer 15. Mijn gezicht poederde ik af met de Essence All About Matt Fixing Compact Powder. Als blush gebruikte ik Sleek Rose Gold. Ik ben er verslaafd aan geraakt!

Mijn mascara heb ik ook nieuw en is ook van Essence, de I ♥ Extreme Crazy Volume mascara. Geweldig! Nog meer volume, nog veel zwarter en nog meer separatie en staat dus nu op de eerste plaats op mijn mascara ranglijst, haha! Ik kies normaal als ik vrijwel geen makeup draag om alleen even lichtjes mijn wenkbrauwen bij te tekenen zodat ze niet compleet wegvallen. Daar had ik vandaag even geen zin in en koos ervoor om felle lippen te gebruiken. Ik koos voor Catrice Sheer Lip Colour (waar ik al heel erg benieuwd naar was!) van de nieuwe LE Hip Trip in de kleur C02 Wheels on Fire. Ik had geluk, ik liep toevallig de Kruidvat binnen en zag dat de nieuwe LE er al lag. Nooit verwacht! Ik ga er deze week een review over schrijven waarbij ik hoop dat de kleur dan wel beter pakt op de foto's. Als allerlaatste om mijn make-up te fixeren gebruikte ik MAC Fix +, het enige niet-budget product die ik heb gebruikt.

Wat dragen jullie vandaag? 

Love,
Sharon.

4 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Als jij normaal wel je wenkbrauwen tekent ben je er totaal niet goed in want vergeleken met andere foto's zie ik echt geen verschil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook nog geen foto's waarin ik m'n wenkbrauwen heb bijgetekend, maar het hoort ook niet zo te zijn dat je heel erg moet zien. Normaal doe ik het maar lichtjes aan de buitenkant.

      Verwijderen
  2. @ anoniem, als je niks positiefs te zeggen hebt, zeg dan lekker niks joh!

    BeantwoordenVerwijderen