logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

07-05-2013

5000 bezoekers! ♥

Ik werd wakker, opende mijn blog en zag opeens dat ik de 5000 bezoekers had gehaald! Whut!? Als je 5000 mensen bij elkaar zou zetten is dat echt onwijs veel. Vandaag ben ik precies 11 weken bezig met bloggen en vind het nog steeds heel erg leuk. Het is soms best lastig om mijn blog met school te combineren, ook al probeer ik er elke dag mee bezig te zijn. Sommige mensen vragen dan ook soms aan mij waarom ik niet elke dag een artikel plaats. Dat komt omdat ik er echt te weinig tijd voor heb. Ik schrijf niet in een halfuurtje een volledige review of artikel in elkaar, want sommige mensen wel kunnen en dat vind ik ontzettend knap als het verhaal dan ook nog steeds kloppend is. Ik vind het voor mezelf ook veel overzichtelijker wanneer ik 3 artikelen voor uit heb gepland dan 30, omdat ik dan zie waar nog veranderingen moeten komen etc. Ik vind het schrijven enorm leuk en vooral het oordelen van producten, en lifestyle artikelen. 5000 bezoekers is in vergelijking met de andere blogs (en dat zijn me er wat!) misschien weinig, maar zoals ik al eerder zei, is voor mij het getal heel groot en ik ben er ontzettend trots op. Ik had namelijk nooit gedacht en dat ik na 3 maanden dit getal zou halen. Ik kan jullie niet vaak genoeg bedanken dat ik ontzettend blij ben dat jullie mijn site bezoeken. Thankyou thankyou thankyouuu! :)


Liefs, 
Sharon. ♥

*Er komt vandaag nog een extra artikel online! *

6 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Gefeliciteerd! Hopelijk volgen er nog 5000 bezoekers. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerddd !! xxxxx
    Ik ben trots op je XD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn 5000 pageviews toch? En geen bezoekers.?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het kan allebei, maar het komt ongeveer op hetzelfde neer. Er zijn 5000 bezoekers op mijn site, maar wat jij zegt kan ook hoor, haha!

      Verwijderen