logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

15-04-2013

This Or That Tag

Het is alweer een tijdje geleden dat ik de vorige tag heb gedaan en omdat ik het zo leuk vind, zocht ik weer even naar een nieuwe tag. Enjoy!


foto's van ilovesyouforever.tumblr.com 

Kleding:
Spijkerbroek of Joggingspak?
Ik ga voor spijkerbroek! Dat draag ik bijna elke dag en past eigenlijk overal bij. Maar ik vind een joggingspak ook heerlijk als ik thuis ben.
Lange mouwen of korte mouwen?
Korte mouwen, omdat ik een zomer/lente mens ben. Ik draag bijna het hele jaar door t-shirts met een blazer of vest eroverheen. 
Jurken of rokken? 
Rokken draag ik nooit, dus ik ga voor jurken. Zo'n hele mooi luchtig jurkje voor in de zomer vind ik echt prachtiiiig.
Streepjes of ruitjes?
Streepjes.
Teenslippers of sandalen?
Absoluut teenslippers. Als ik op vakantie ben draag ik niets anders!
Sjaals of hoedjes?
Sjaals!
Oorknopjes of oorhangers?
Moet ik hier echt uit kiezen? Dan ga ik denk ik voor hangers.. Daar heb ik eigenlijk niet echt een speciale reden voor, misschien dat 'ie wat meer opvalt? Ik hou alleen niet van grote, zware en hele lange oorbellen.
Kettingen of armbanden?
Armbanden.
Hakken of platte schoenen?
Ik vind het behoorlijk lastig om op hakken te lopen al vind ik het wel heel leuk om ze te dragen. Maar platte schoenen vind ik lekkerder lopen, dus ik ga voor comfy! 
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen?
Cowboy! Ik vind bruine cowboy laarzen heel stoer staan met jeans. 
Jasje of vest?
Jasjes. 
Makeup:Blush of Bronzer?
Blush vanwege de kleuren, er is zo veel! Bronzer gebruik ik ook nooit. 
Lipgloss of lipstick?
Het is niet dat ik lipstick haat, maar ik vind het gewoon niet zo lekker zitten. Vaak droogt het je lippen zo ontzettend uit! Lipgloss vind ik wat mooier staan bij mezelf en het is niet zo'n priegel werk. Ik heb alleen wel een hekel aan plakkerige lipgloss.
Eyeliner of mascara? 
Als er 1 make-up product zou zijn wat ik mocht gebruiken zou ik zonder twijfel mascara kiezen. Mascara dus! 
Foundation of concealer?
Ik denk dat ik voor concealer ga, omdat ik niet altijd foundation draag.
Neutraal of kleur?
Neutraal.
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw?
Vaste vorm. 
Kwasten of sponsjes?
Kwasten, maar sponsjes werken eigenlijk ook wel heel fijn!
Nagels:OPI of China Glaze?
Beide heb ik nooit gehad! Maar kwijlen doe ik wel altijd voor de rekken van OPI.
Lang of kort? 
Hoe graag ik ook zou willen dat mijn nagels lang zijn omdat ik dat zoveel mooier vind, het lukt me gewoon niet. Ze breken altijd af :( 
Acryl of natuurlijk?
Natuurlijk.
Felgekleurd of donker?
Felgekleurd! Ik heb nog nooit zwart op mijn nagels gedragen, ik ben er niet zo'n fan van.
Met nailart of zonder nailart?
Met nailart. Ik zelf kan het niet, maar een vriendin van me wel en vind het leuk om haar nagels dan te zien. 
Lichaam:Parfum of Bodyspray?
Parfum.
Lotion of body butter?
Body Butter. Sinds dat ik degene van de Body Shop ben gaan gebruiken ben ik verliefd! In het begin vond ik het wat vervelend, zo'n hardere structuur, maar nu niet meer.
Douchegel of zeep?
Douchegel. 
Lush of andere merken?
Ik ben wel een beetje benieuwd naar Lush producten maar vind het wat prijzig. Ik vind Dove en Fa namelijk ook heel erg fijn.
Haar:Krullend of stijl?
Krullend.
Knot of paardenstaart?
Als ik mijn haar stijl valt alleen een paardenstaart mooier, voor de rest niet. Mijn haar is dik dus het valt er altijd uit en het voelt dan heel erg zwaar. Maar ik vind knotjes zo heerlijk, dus absoluut een knot.
Schuifspeldjes of clipjes?
Clipjes. 
Haarlak of gel?
Haarlak. 
Lang of kort?
Lang!
Licht of donker?
Licht. Maar ik vind bruin ook heel mooi, ik ben altijd al benieuwd geweest of het me zal staan!
Lok of pony?
Lok. 
Los of vast?
Ik draag mijn haar altijd los. Als ik een bad-hairday heb doe ik het vast. Wist je dat ik het op de basisschool juist altijd vast deed? Ik wist nooit hoe ik het leuk los kon dragen omdat mijn haar altijd ontzettend wijd was.  Nu gebruik ik andere producten waardoor ik mijn haar nu gelukkig wel los kan dragen.
Overig:

Regen of zonneschijn?
Ik word chagrijnig als het regent en vrolijk als de zon schijnt, dus zonneschijn!
Zomer of winter?
Zomer.. Be mine.. 
Herfst of Lente?
Lente.
Chocolade of vanille?
Als het gaat om ijs of eten kies ik voor chocola. Als het gaat om geur dan vanille. Chocoladegeur vind ik vaak snel overheersend worden.
Westen of oosten?
In het westen is toch het mooie weer? California guuuurls! 
Neem je tag over op jou blog en laat een reactie achter, dan neem ik ook een kijkje!
Wat vinden jullie van tags? 
Love,
Sharon. 

4 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. zou je een keer een filmpje willen maken?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha wat toevallig dat je het vraagt! Ik heb deze week een filmpje opgenomen met mijn camera, maar weet nog niet wanneer deze online komt en of ik er dan mee door wil gaan. Maar als er een filmpje online komt meld ik dat sowieso op mijn site! Loves

      Verwijderen
    2. Jaa je moet echt filmpjes gaan maken, dat zou echt leuk zijn!!
      Super leuke blog heb je!
      xxxx

      Verwijderen