logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

19-04-2013

Favorieten (& dislikes) april

Deze maand -ook al is april nog niet afgelopen- is dé maand als het gaat om verandering van het weer. De lente is er nu toch echt! Niet meer met dikke winterjassen de deur uit en 's avonds nog van het zonnetje genieten. Én nieuwe producten uitproberen! Ik heb weer een aantal producten en dingen die ik heel fijn vind of waar ik geen genoeg van kan krijgen, maar ook producten die geen like verdienen op de foto gezet. Ben je benieuwd naar de producten die ik deze maand heb gefotografeerd? Kijk dan mee!


Dit wilde ik eerst in een filmpje doen, maar voor mijn eerste filmpje die ik ga maken heb ik iets anders leuks in de planning! Dat duurt alleen nog 2 weekjes ongeveer, denk ik. Maar ik heb voor nu weer een aantal dingen bij elkaar geraapt om weer eens te schrijven over de producten die ik de afgelopen maand heb herontdekt, vaak heb gebruikt, geen genoeg van krijg of waar ik absoluut meer van had verwacht.

Omdat we het dan maar hebben gehad begin ik bij de dislikes. Het zijn er maar 2 en zijn bekend op mijn blog. Over beide producten heb ik een uitgebreide mening gegeven. Mijn eerste dislike is de Catrice Eyeliner Pen. De pen is goed zwart en het stiftje is fijn, maar het eraf krijgen is het punt. Zo jammer!

De volgende die mijn duimpje naar beneden laat gaan is de L'Oreal Architect waterproof mascara. Nope, dit is echt geen goede waterproof mascara en je krijgt er echt geen 'False Lash Effect' door wat deze mascara wel doet geloven. En om voor deze dan ook €16 te betalen, terwijl die gewoon niet werkt?

Catrice Eyeliner Pen - review
L'Oreal waterproof mascara - review


En dan is het tijd voor de likes! Mijn MAC Fix + kan echt niet ontbreken. Deze is zo fijn, ik gebruik hierdoor geen poeder meer omdat deze hiervoor een hele goede vervanger is. Aanrader!

Iets wat ik heb herontdekt is mijn Etos dagcrème. Deze gebruikte ik al heel lang niet meer omdat ik andere crèmes aan het uitproberen was en ben helemaal vergeten hoe fijn deze eigenlijk is! Ik merk dat Etos huismerk qua verzorgingsproducten mijn huid veel sterker, gezonder en beter maakt en ze zijn daarbij superbetaalbaar. Deze is heel fris en koel op je huid, wat ik ontzettend lekker vind in de ochtend!

Op de Essence Multi Action mascara is gewoon niks op aan te merken. Hij geeft volume, is zwart, blijft goed zitten en separeert. Ik vind hem fijner dan andere duurdere mascara's! Over het algemeen vind ik mascara's van Essence altijd gewoon heel goed. Dus als je goede budget mascara's zoekt, ga daar dan zeker kijken!

MAC Fix+ Setting Spray - review
Etos Zuiverende Dagcrème Young Skin
Essence Multi Action Mascara

Mijn laatste like is totaal iets anders dan beauty. Nouja, zijn album en hijzelf is ook een beauty ;-). Ja, je ziet het al op de foto; Justin Bieber! Zijn album Believe & Believe Acoustic heb ik de afgelopen 2 weken echt non-stop geluisterd (letterlijk!). Op de fiets, in de lessen.. Ik kan het maar blijven luisteren. Ik baalde daarom ook zo erg dat ik geen kaartjes had voor zijn concert in Arnhem, maar sindsdien ben ik nog meer "geobserdeerd" door hem. Hoe het komt, ik heb geen idee, maar ik weet wel dat ik heel vrolijk wordt van zijn muziek. Alle nummers zijn geweldig. En hijzelf natuurlijk ook.. gniffel gniffel. En nu we het toch over hem hebben, zijn nummer samen met william #thatPOWER is ook gaaf. Ik smelt echt weg bij Justin's stem. Hell yes, give me that hologram! (link)


Dit waren mijn likes en dislikes! Oh, voordat ik het vergeet; ik wil binnenkort een kleine Q&A (Question & Answer) doen omdat ik 3000 bezoekers heb gehaald! Wow, superbedankt daarvoor! Voor vragen voor de Q&A kun je een reactie achterlaten met daarin je vraag of mail je vraag door via lovelyphotography@live.nl.

Welke favorieten heb jij deze maand? 

Love,
Sharon.

10 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Ik heb een vraag, omdat je de blog nu niet meer samen doet met je vriendin wil je dan de naam van je blog niet veranderen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze vraag ga ik in de Q&A beantwoorden. Dankjewel voor je inzending! :)

      Verwijderen
  2. heehee! je blogspot is zooo leuk eh :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze blog is echt leuk! hoe kwam je op het idee om een blog te beginnen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw zo vet dit! de naam is ook super leuk! hoe kwam je erop? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weetje wat me ook leuk lijkt? youtube filmpjes ofso?! of ben je daar al mee bezig :) ? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is je favoriete make-up merk ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaa een filmpje lijkt me ook super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ook een vraagje: Hoelang ben je al met make-up bezig? En weet je al wat je later wil worden ? ik ben benieuwd naar de Q&A! En ik volg je blog elke dag, je bent echt een van mn favorieten. xxx lizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waar haal je inspiratie vandaan voor je posts en wanneer werk je het liefst aan je blog? X

    BeantwoordenVerwijderen