logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

09-03-2013

Review: Rimmel Apocalips!

Hell yes! Na heeeel veel positieve reacties te hebben gelezen, was ik helemaal verkocht. Ik heb het natuurlijk over de nieuwe Rimmel Londen lip lacquer's, Apocalips! Ik was heel erg benieuwd, hoe ziet de structuur eruit en hoelang blijft hij zitten? En is de prijs het waard?


















De Rimmel Apocalips is al heel erg bekend bij de mensen die beautybloggers volgen. Het is eigenlijk een soort lipgloss, gemend met lipstick. Daardoor is de structuur ook dikker dan dat je gewend bent van een lipgloss. Er zijn 6 verschillende kleuren, waarvan ik nummer 101 in de kleur Celestial heb. Deze sprak me eigenlijk het meest aan, niet te fel maar ook niet te licht, deze kleur zou ik gewoon elke dag kunnen dragen. De verpakking vind ik echt supergaaf! Je ziet niet dat het eigenlijk een "budget" merk is, maar juist high-end! De kleurverloop is ook heel erg handig, valt op in je stash en als je meerdere kleuren hebt, raak je niet in verwarring omdat ze er allemaal anders uitzien.

De applicator vind ik minder fijn. Het kwastje beweegt mee als je je lippen inkleurt, dus eigenlijk kan je nooit uitschieten. Het enige nadeel is wel dat je daardoor echt hele strakke lijnen krijgt. Maar even je lippen over elkaar heen halen en de strakke lijnen zijn weer weg. Het gaatje dient als reservoir, waardoor je dus minder nodig hebt om je lippen te kleuren. Daardoor maakt het dit product wel heel zuinig in gebruik!

De pigmentatie van de gloss is zo mooi! Heel veel kleur, I like! De structuur is zoals ik al zei veel dikker dan normaal, maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg. Ik vind het eigenlijk wel fijn! 
Dit is Celestial op mijn lippen. Het is een oud-rozige kleur, zeker niet te aanwezig. De gloss stinkt en smaakt echt ontzettend vies! Ik wordt er helemaal misselijk van. Hij plakt gelukkig niet. De gloss blijft niet lang zitten, na een uur is de kleur iets vervaagt, maar je ziet het nog wel een beetje. Na 2 uur moet je de gloss bijwerken, dan is ie er echt wel af. Vooral het binnenste gedeelte verdwijnt, waarna er een licht vervaagde kleur van de gloss op de randen achterblijft. Na het eten is de kleur eigenlijk al verdwenen. Jammer!


Of ik deze gloss aanraad? Ja! De pigmentatie is goed, het droogt je lippen niet uit en de structuur is erg fijn. Maar zoek je gloss die lang blijft zitten, dan raad ik een andere aan. Deze moet je te vaak bijwerken. Of ik hem opnieuw zou kopen? Nee, ik denk het niet. De apocalips kosten namelijk €10,99 en dat vind ik niet heel erg goedkoop voor een gloss.

Of het de prijs waard is, kan ik niet helemaal eerlijk oordelen. Hij blijft niet heel lang zitten, maar bij anderen weer wel. Maarja, op de verpakking staat ook niet dat het een longlasting gloss is. Maar de gloss is wel heel zuinig in gebruik waardoor je er dus een aardige tijd mee kan doen. 


+ Fijne structuur
+ Droogt je lippen niet uit
+ Mooie verpakking
+ Pigmentatie is super!
+ Zuinig in gebruik
+ Plakt niet

- Blijft niet lang zitten
- Applicator is onhandig, je krijgt hele gezette lijnen
- De gloss stinkt heel erg
- De prijs

De Apocalips liplacquers zijn te koop bij Etos en Kruidvat.

Hebben jullie de Apocalips al uitgeprobeerd?
Love, Sharon. ♥

0 reacties:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!