logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

22-06-2013

Sleek i-Divine Monaco palette

Hè, alweer een review van een Sleek palette? Yes, you're right! Ik was namelijk onwijs blij over het feit dat ik dit palet gewonnen heb! Tot nu toe is juni voor mij een geweldige geluksmaand geweest -daar ga je waarschijnlijk meer over lezen in het mijn leven in foto's artikel aan het eind van de maand- en toen ik dit palet won, ging er nog een toefje slagroom bovenop. Nooit verwacht dat ik zou winnen natuurlijk, maar I'm the lucky one deze keer! Ik heb het palet op de blog van Anne gewonnen en dit verdiend toch wel weer een uitgebreide review, want van Sleek verwacht ik weer een hele hoop, zoals ik nu altijd doe bij het Britse merkje. Lees je mee?




Laat ik voor de grap eens meedoen, ik win toch niet, dacht ik. Een tweet van Anne dat iedereen z'n mail moest bekijken omdat de winnaars een mail zouden krijgen.. Ik was echt heel erg benieuwd. Wie o wie? Dus ik zo snel mogelijk aanmelden en m'n inbox checken. Ik stond letterlijk te trillen.. Ik kon het gewoon echt niet geloven toen ik het mailtje kreeg waarin stond dat ik het palette gewonnen had. Ik?! Maar uiteindelijk geloofde ik het wanneer het palette een dag later al in de brievenbus lag. Ik was zo blij, vooral omdat ik zo supervrolijk wordt van het merk zelf. Eenmaal zoeken op internet kwam ik erachter dat het een Limited Edition was (dat staat trouwens ook op de verpakking) en is heel moeilijk te verkrijgen. Enchantra verkoopt deze wel, maar schijnt dus ook lastig te krijgen zijn. Heb ik weer even geluk! ;-)

Het palet bevindt zich zoals altijd in een heel mooi doosje, dit keer met een heel zomers printje. Wel was het doosje al helemaal kapot (de zijkanten waren open) toen ik het pakketje opende, wat ik echt heel erg jammer vindt. Ik vind de doosjes namelijk heel leuk en om ze te beschermen bewaar ik de paletten in het doosje. Bij deze gaat dat nu een stuk moeilijker, omdat het palet er de hele tijd uitvalt. Anyways, hij ziet er verder goed uit, alleen jammer van de beschadiging. Het palet komt van Enchantra.

Ook het folie wat eroverheen zat met alle namen was een beetje gekreukt, maar dat is niet zo erg. Het palet heeft veel felle kleuren, kleuren die ik in ieder geval niet zomaar elke dag gebruik, ze zijn namelijk vrij heftig. Alleen Bamboo (linksboven), Sand Walker en Moors Treasure zijn een beetje 'nude' tinten, wel fijn dat deze er sowieso inzitten. Je kan de felle, heftigere kleuren dan combineren met gewone neutrale tinten. Pluspunten!

Bamboo - Aquamarine - Midnight Garden
Summer Breeze - Sand Walker - Kiwi Zest


Sunset - Washed Ashore - Magenta Madness 
Lotus Flower - Humming Bird - Moors Treasure


Bamboo - Aquamarine - Summer Breeze - Sand Walker

Grote pluspunten ook naar de gekozen namen van de kleuren, die vind ik namelijk echt superleuk! Ze doen me meteen denken aan een zomerse vakantiebestemming of een dagje aan het strand omring met palmbomen. Ik heb echt een hele grote zwak voor oogschaduws met leuke namen, daar wordt ik op de een of andere manier altijd heel erg vrolijk van. Maar niet alleen heb ik een zwak voor leuke namen, maar ook voor gepigmenteerde oogschaduws! Deze kleuren behalve Bamboo en Aquamarine vallen deze me een beetje tegen. Bamboo is een mooie matte highlighter en Aquamarine een prachtige turquoise tint met een subtiele shimmer. De rest heeft niet zo heel veel pigment en vind ik niet zo bijzonder.

Midnight Garden - Sunset - Kiwi Zest - Lotus Flower

Maar deze kleuren zijn dan wel heel gepigmenteerd! Ze zijn wel een beetje metallic, maar bij deze vind ik dat wel mooi. Midnight Garden is een matte, diepblauwe kleur die echt ontzettend stroef is. Hij is niet zo zacht als de rest van de kleuren en vervaagt ook heel snel wanneer je deze kleur blendt. Sunset, Kiwi Zest en Lotus Flower zijn wel zacht, hebben veel pigment en vind ik, zoals ik al zei, de metallic finish wel mooi. Ik vind het juist wel grappig! Dat is ook een keer iets anders.

Washed Ashore - Magenta Madness - Humming Bird - Moors Treasure

En deze kleuren zijn dan ook mijn favoriet in het palet! Ik vind Magenta Madness wel een beetje tegenvallen. Niet omdat deze geen pigment heeft, maar omdat ik deze veel feller had verwacht. Deze is net zo stroef als Midnight Garden, dus onwijs veel kleur komt er dan niet af. He, zo jammer! Deze kleur had een knaller uit het palet kunnen zijn..  Humming Bird vind ik wel echt prachtig, heel veel pigment, de kleur vervaagt niet aan het eind en is lekker zacht. Moors Treasure is een matte kleur die ik ook heel mooi vind, veel draagbaarder dan de rest van de kleuren en is daardoor ook goed te combineren met alle andere kleuren in het palet. Deze matte kleur is tot mijn grote verbazing samen met Bamboo als enige niet stroef, maar juist lekker zacht en poederig on a good way!

Niet het beste palet wat er is, maar er zitten wel een heleboel andere mooie kleurtjes tussen die het goed doen. Wel ontzettend jammer is dat Sleek sommige kleuren heeft laten liggen die, als ze goed gepigmenteerd waren, heel mooi geweest waren. Wel ben ik heel blij met de de blauwere tinten, de 'nude' tinten en de 2 warme kleuren, Sunset en Washed Ashore; die zijn namelijk wel heel mooi en zo'n kleur lijkt me heel mooi in combinatie met een kleur uit het Naked 2 palet (zoals een matte bruintint) of een aantal kleuren uit Oh So Special. Ik wil in ieder geval Anne van annesolveig.nl ontzettend bedanken!

Hebben jullie een palet waar wat fellere kleuren inzitten die je combineert met andere oogschaduws  Of draag jij gewoon felle kleuren overdag?

Liefs, 
Sharon.

0 reacties:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!