logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

30-09-2013

Video | Favorieten september

Hee hoi, daar ben ik weer! Na een maand lang niet meer actief op Youtube (vanaf video's uploaden gekeken) besloot ik een favorieten in een filmpje te doen. Op de vorige video kreeg ik zoveel leuke en positieve reacties en dat deed me zo goed, dat er iets in me zei dat ik het niet volledig moest opgeven. Dus hier ben ik dan, opnieuw een video waarin ik jullie al mijn favoriete dingetjes van de afgelopen maand laat zien, dit keer september. Veel kijkplezier en laat een reactie achter als je het filmpje gekeken hebt, wat dat vind ik ontzettend leuk om te lezen en geeft me heel veel positiviteit in het maken van meer video's! (tenzij het negatief is natuurlijk, maar daar leer ik weer van!)


(Foto van thumbnail staat er extra tussen, omdat ik anders geen foto kreeg als tumbnail van het artikel, als je begrijpt wat ik bedoel! Dat zag er niet heel mooi uit, anders kreeg ik een leeg, wit vlak met daaronder tekst. Dat is hierdoor opgelost!)



10 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Aaaah ik vind je filmpje zo leuk! Echt doorgaan ermee! Je kaarsjes, trui, vest en notitieboekje vind ik súper leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, volgens mij 'ken' ik je van Instagram (maar dat kan ik niet checken want mijn mobiel is gestolen), maar nu zie ik pas je blog en die is zoo mooi! Ben echt blij dat ik die gevonden heb haha! Je staat tussen m'n favorieten, je blog is echt prachtig. Liefs, Kim.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk filmpje! Ik wist niet dat je ook video's maakt.. Echt heel tof, je lijkt me een hele leuke meid <3

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heei! Ik zag jouw reactie op mijn blog, en ben gelijk een kijkje gaan nemen op jouw blog!
    Wat leuk zeg! En ook een leuk filmpje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heei! Ik zag jouw reactie op mijn blog, en ben gelijk een kijkje gaan nemen op jouw blog!
    Wat leuk zeg! En ook een leuk filmpje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh echt een heel leuk filmpje! En nog een keer ahhhh, super super super lief dat je mij in je video noemt! Haha, je bent de eerste die mijn naam goed zegt (al heet ik stiekem voluit Mariska haha, maar omdat een aantal bloggers ook zo heten noem ik mezelf dan maar Maris en dat is nog best handig bij winacties!). De nep kaarsjes zijn echt een super super super goed idee! Ik ga dat ook doen, ik heb net een nieuwe kaarsenhouder, een plankje met 4 ehm... potjes erop in verschillende kleuren en ik mag ook geen kaarsen aan! Ahh, nu ga ik echt nog even snel naar de winkel fietsen hahaha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh enne ik vind je echt echt op Ilde DeLange lijken hahaha! Zo leuk!
      liefs

      Verwijderen
  7. Je hebt een erg leuke en overzichtelijke blog, en een erg leuke video heb je gemaakt!
    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen