logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

16-08-2013

FOTOGRAFIE | CHÂTEAU LES TOUTES DE MERLE

Op een -eigenlijk te hete dag- haalde ik mijn ouders over om een oud kasteel te gaan bezoeken, omdat ik zulke dingen gewoon heel leuk en interessant vind om te zien (weer zo'n Sharon tikje, ha!). En of course, ik brandde erop dat mijn Canon baby meeging. Met m'n SLR was ik net een échte toerist hoog in de bergen en puffend omhoog klimmen op trappen in 37 graden met een camera om mijn nek. En het was warm, poehé!




Wat vinden jullie van de foto's en vinden jullie het ook leuk om oude dingen te bezoeken? 
Liefs,
Sharon.

4 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Hele mooie foto's en wat een leuk kasteel!
    Vind het zelf ook super om dingen te bezoeken (:

    Liefs, Liese
    PS: ik hou een give-away, doe jij al mee?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Ik vind dit soort uitstapjes altijd wel leuk, voornamelijk in het buitenland haha :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, je lay out is echt heeel mooi geworden! Je header is erg leuk! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen