logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

30-08-2013

ESSENCE LONGLASTING LIPSTICKS

Mij sprak de vernieuwing van het assortiment van Essence me heel erg aan en was met name súperbenieuwd naar de nieuwe lipsticks die dit keer in een matte huls gestoken zijn. Een hele verandering en dus ook stukken mooier. Ze druppelen langzaam binnen bij filialen, maar niet elke heeft ze nog. Ik kwam ze al wel tegen in "mijn" Kruidvat toen ik samen met Louise even de stad inging. Ik nam 2 leuke kleurtjes mee om te reviewen en kon niet wachten om ze te proberen!


Sowieso keek ik mijn ogen uit van het zien van de vernieuwde lijn lipsticks. Wat zien ze er geweldig uit in vergelijking met de andere oude lipsticks! Ik had er daar maar eentje van en oogde zo goedkoop dat ik niet echt de behoefte had er meer van te kopen. De verpakking is nu mat geworden en hebben een klein randje op de dop die heel goed matcht met de echte kleur die eronder verstopt zit. Niet dat de verpakking nu heel bijzonder en/of mooi is, maar hierdoor zou ik niet meer kunnen raden dat het van Essence afkomstig is. De kleurenkeuze is ook leuk, van paars tot nude en van felroze tot donkerrood. Er zijn er niet zo heel veel, maar er is wel keuze genoeg voor iedereen.


De eerste kleur waar ik voor viel was 08 Colour Crush. Een koele, knalroze kleur waarvan ik verwacht had dat deze nóg feller zou zijn op je lippen. Ook leuk is dat net zoals Catrice het Essence logo nu in de lipstick gedrukt is en staat het logo ook op de bovenkant van de dop. Dat staat meteen een heel stuk chiquer!


Ook ging 01 Coral Darling mee naar huis, een mooie koraal tint die op de foto wat roder overkomt. De kleur heeft een mooie oranje ondertoon en was bij zulke kleuren heel erg benieuwd of ze me zouden staan. Voor zo'n prijsje wilde ik de gok wel wagen.


Op de eerste foto zie je mij zonder iets op mijn lippen, op de 2e foto draag ik Coral Calling en op de 3e foto Colour Crush. Ik vind ze leuk! Vooral Coral Calling is mooi. Colour Crush is inderdaad heel heftig en felroze, alleen is het wel een gave kleur. Niet dat ik dat overdag ga dragen hoor - maar ik vind niet dat het me heel verkeerd staat. Ze dekken goed, smeren makkelijk over je lippen heen doordat ze ontzettend romig zijn en accentueren geen velletjes. Yes, hebben we dat alvast in de pocket. De lipsticks blijven niet ontzettend lang zitten, bij mij bleef er een lichte stain achter na 2 uurtjes, in de tussentijd heb ik ook nog gegeten en wat gedronken waardoor de lipstick iets meer vervaagde, maar niet compleet eraf ging. Bijwerken is dus verder op de dag wel nodig. Máár als we dan kijken naar de prijs, ben ik alles alweer vergeten! €2,39 is namelijk géén geld jongens voor deze schatjes. Budget it is!

Essence Longlasting lipsticks zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister en kosten €2,39 per stuk. 


Zijn de nieuwe producten bij jou drogisterij al binnengedruppeld? 

10 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Oh wauwie, deze twee moet ik snel halen! Ik heb deze nog helemaal niet gezien in de Kruidvat! Misschien vandaag nog maar een keer kijken in Almere en dan nu wel wat meenemen, haha! Superleuke review en wauw, prachtige productfoto's! Mooi met zo'n 'zacht' tintje er overheen, haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit! Je hebt ook mooie foto's gemaakt (: xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne lipsticks voor een klein prijsje. Je foto's zijn echt mooi! Doe je al mee met mijn winactie? Je kunt een roségouden armband winnen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie kleurtjes! En wat een mooie foto's heb je gemaakt! :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had deze lipsticks ook al bij een andere blogger gezien & ik ben zeker van plan er ook even naar te gaan kijken. Ik ben zelf namelijk nog op zoek naar een mooie neutrale lipstick.
    x fashialies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow mooie kleurtjes! En mooie foto's ook.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er mooi uit, staat je goed! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een prachtige lipsticks! Ik vind de kleuren echt prachtig. Binnen kort ook maar ff halen. Ik vind je review en foto's ook erf mooi!! XD gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb er ook een aantal, waaronder 01. Ik ben er ook heel blij mee. De lipsticks staan je beide erg mooi en wat ben je een prachtig meisje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen