logopsd-copyg" usemap="#image-maps-2014-11-16-143622" width="1100" />


Image Map

22-08-2013

CATRICE CAMOUFLAGE CREAM

Op blogs zag ik over dit product onwijs veel goede reviews en besloot 'm daarom ook maar te kopen. Een concealer gebruik ik elke dag, dus eentje extra is nooit verkeerd. Steeds in mijn lokale Kruidvat was steeds de juiste kleur er niet of was de lichtste tint steeds aangeraakt. Toen ik in een andere Kruidvat was hadden ze - godzijdank - de goede kleur én een onaangeraakte, yes! Maar wacht, ik heb nu een nieuwe favoriet gevonden! Ik verklap je daarom ook maar alvast dat 'ie ontzettend fijn is en die in mijn everyday bakje is beland!



De Catrice Camouflace Cream is serieus topspul. Het werkt onwijs snel, is creamy, dekt geweldig en dat voor maar een paar euro. Ik heb de lichtste kleur genomen die ik een beetje op de gok heb gekocht, maar gelukkig is het een hele goede kleur voor mij. In de winter waren 020 en 030 te donker voor mij, maar 010 was er steeds niet. In de zomer is mijn gezicht niet veel verkleurd, dus was nog steeds 020 te donker. 010 Ivory is dan ook lekker licht (niet zo licht als een spookje) maar is een mooie kleur voor onder je ogen, zodat het allemaal net wat wakkerder oogt.


Doordat de concealer creamy is, smelt het door de warmte van je vinger en kun je het heel makkelijk aanbrengen. Het is dan wel niet zo hygiënisch en het potje wordt snel vies, maar als het goed werkt, neem ik dat voor lief. Ik had verwacht dat de concealer dan ook in de lijntjes zou gaan trekken en droge plekjes zou accentueren doordat de Camouflage Cream door de crème structuur wat droger is, maar dat is niet gebeurd. Pluspunt!


Door de slechte belichting kon ik maar geen goede foto krijgen zonder flits, dus vandaar! Zie je hoe goed dit spulletje dekt? Ik ben zo enthousiast en blij dat Catrice deze in het vaste assortiment heeft zitten; als die zou verdwijnen weet ik zeker dat ik er een hóóp zal gaan inslaan!
Catrice Camouflage cream €2,99 - te koop bij Kruidvat
Wat is jullie 'ultimate' budget concealer? 



8 opmerkingen:

Reageren kan met een Google- of Wordpress account, naam (en eventueel je website), of anoniem. Bedankt voor je reactie!

  1. Ik heb hem ook en ook een tijdje terug een artikel over geschreven omdat ik er zo laaiend enthousiast van was, haha, dus zeker ook een top favoriet van mij! Hij is echt heel erg fijn inderdaad en mijn eerste potje is zelfs al bijna op, gelukkig al een nieuwe gekocht! Prachtige foto's trouwens! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil hem nog steeds graag kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk review,
    Ik stond er gister nog naar te kijken maar heb hem uiteindelijk toch niet gekocht, toch maar wel doen volgende keer!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem zelf minder fijn, ik krijg hem niet goed uitgesmeerd. Best apart, omdat ik er zo veel positieve dingen over lees! Misschien dat ik binnenkort een andere koop om te kijken of die beter bevalt. Je hebt een hele mooie en leuke blog, ik volg je vanaf nu via Bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze staat ook nog op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hem ook gekocht, vorig weekend pas :-) Heb hem nog maar een keertje gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen